GERARD BUTLER, oaspetele pensiunii

gerard-butler

” Niciodata, in afara familiei mele, nu mi s-a aratat atat de multa dragoste, blandete si caldura. De aceea ma simt ca facand parte din familia voastra, si voi doi dintr-a mea.

Mi-ati salvat calatoria in Romania, m-ati facut sa iubesc aceasta tara atat de mult si sa vad magia oamenilor sai.

Mi se rupe sufletul sa plec. Cu adevarat!!! Dar am sa ma intorc sa ne continuam calatoria. Pana atunci, sanatate si fericire.

Prietenul vostru Gerry Butler”

Gerry scrie in Cartea de oaspeti

Update: Mai jos este o piesa compusa imediat dupa plecarea lui GB, inspirata desigur din interactiunea cu personalitatea sa. Melodia incearca sa surprinda frumusetea interioara, sensibilitatea si fragilitatea, precum si acel moment special din viata sa in care s-a produs schimbarea care l-a facut sa fie ceea ce este astazi. O poveste incredibila, care intrece realitatea, pe care am avut placerea si onoarea sa o aud povestita de el!…

VAN KELISThere’s a Star Called Gerry Butler:

In vara acestui an, 2013, pensiunea noastra a avut onoarea sa primeasca doi oaspeti speciali, pe Madalina Ghenea si Gerard Butler.

646x404

Madalina a plecat la filmari in Italia in dimineata urmatoare. Pe Gerard insa, l-am ‘rapit’ cum ne-am priceput mai bine, si a mai ramas o noapte. Chiar ne-a cerut permisiunea sa ramana, uimindu-ne cu modestia sa…

kinopoisk.ru

Am reusit sa facem o diversiune de exceptie, in urma careia Pro Tv-ul a anuntat ca „Gerard Butler a parasit Romania”, risipind in cateva ore zecile de paparazzi care ocupasera satul nostru.

actor-gerard-butler

Astfel s-a putut bucura de libertate. Si am plecat impreuna prin paduri, peste munti, unde s-a deschis ca o carte, povestindu-ne viata lui, intamplari de la filmari, si dezvaluind o latura pe care nu ai altfel cum sa o cunosti. O latura frumoasa a unui om special,  Gerry Butler…

Gerard-Butler-300-workout

Ne-am intrecut cu booghiurile prin padure si in drumul spre Pestera Dambovicioara, unde mi-a spus ca la noi totul este frumos. „In alte locuri mergi o jumatate de zi ca sa ajungi sa vezi un loc frumos, dar la voi orice loc este frumos, treci dintr-unul in altul, este amazing”. Si ne-a intrebat daca poate sa mai ramana o zi…

Am fost sa vizitam Castelul Bran si Muzeul Satului. Am intrat in fiecare odaie taraneasca si in fiecare camera boiereasca. In targul din piata l-am rugat sa-si aleaga un obiect ce urma sa fie cadoul nostru, si a ales un tablou cu… castelul Bran. In ziua in care a plecat, il tinea la piept, si avea ochii in lacrimi…

Si ne-a intrebat daca ne suparam daca ar mai sta o zi… Pe inserat am plecat prin padure spre Moieciu de unde ne-am intors in plina noapte, fara o lanterna la noi. Doar la lumina lunii… A fost o experienta extraordinara!

gerard_butler_01_4d983e6d5b

Patru zile am stat impreuna cu unul dintre cei mai cunoscuti oameni ai planetei – cum se spunea la tv – traind bucuria in secret – fapt ce amplifica totul; am stat impreuna de dimineata si pana noaptea tarziu; am vorbit cate in luna si in stele; Gerry este o persoana cu un charm personal de o talie cum inca nu am mai cunoscut.

gerard-butler (3)

La plecare i-am spus ca ar trebui sa tea si el cu un extraterestru vreme de 4 zile ca sa inteleaga ce simt eu… Un om frumos imbracat intr-un barbat la fel de frumos…

Gerard-Butler (2)

In tot acest timp am avut senzatia de vis si teama trezirii. Dar de data asta am trait un vis real. Alaturi de un om SPECIAL!

Gerard Butler

In ultima zi mi-a marturisit ca nu a putut deloc sa doarma, la gandul ca trebuie sa plece. Si ca nu are cum sa nu plece, ptr ca de data asta nu mai exista alta optiune. S-a gandit toata noaptea!
Ar mai fi stat, o perioada nedefinita…

Ne-am despartit cu lacrimi in ochi si dupa indelungi imbratisari.

Probabil pentru ca fiecare stiam ca, in general, orice ai crede sau ti-ai dori, este putin probabil ca ne vom mai revedea. Traim in lumi mult prea diferite!

643920_10200626595561994_529065926_n

***

De atunci am mai luat legatura cu el, pe mail, spunandu-i ca ne folosim de amintiri ca sa umplem golul lasat de plecarea lui. Cuvintele lui de raspuns ne-au umplut de bucurie:

„Great to hear from you. Miss you guys too. VERY MUCH. Was a special time for me that I’ll never forget. […] Sending you both all my love…”

IMG_4802 2

***

In ultima zi nu i-a mai pasat si a iesit la plimbare prin mijlocul satului, unde a si fost imediat reperat de reporterii Pro Tv:

Obosit si marcat de experienta traita, am cedat insistentelor presei. Si oricum, nu as fi putut sa fiu atat de egoist si sa tin totul numai pentru mine! 🙂

images

3 gânduri despre „GERARD BUTLER, oaspetele pensiunii”

1. Draga Octav,

Foarte, foarte frumos si bine spus!

Ai reusit sa-mi transmiti emotia si sentimentele traite impreuna cu Gerard, de parca as fi fost cu voi acolo!
    Ma bucur enorm pentru experienta voastra si pentru acele momente unice de care, poate nu veti mai avea parte niciodata, din pacate! Pentru ca asa cum bine spui, traiti in lumi mult prea diferite si poate doar printr-o minune sa va mai regasiti vreodata in aceeasi formula… Dar parca poti sa stii ce-ti mai aduce viata?!

Va pup si va invidiez, pentru ca sunteti extrem de bogati, sufleteste vorbind!
    Mi-as fi dorit sa fiu in locul vostru, pentru asa experienta merita sa astepti toata viata…

Cu drag,
    Mihai

2. Va multumim mult !!!
    ne am simtit fff bine la dv, sunteti deosebiti si unicati cum s ar mai sune ,,Editie Limitata”
    Imi pare rau ptr ca la plecare nu ne am vazut si nu ne am luat la revedere
    sigur mai revenim cu drag